
Nasze szkolenia. Twój sukces.

Dlaczego proponuję Ci poniższe szkolenia?
Monika Kosińska - od ponad 20 lat pracuję w branży telekomunikacyjnej - początkowo jako pracownik BOK, a dziś jako prezes dwóch spółek telekomunikacyjnych. Moją pasją jest dobra i mądra obsługa klienta, a także efektywna sprzedaż usług. Na pierwszym miejscu stawiam zawsze relacje: zarówno z klientem, jak i przede wszystkim wewnątrz zespołu.
Przedstawione poniżej szkolenia są od lat wykorzystywane w moich dwóch firmach, które jest dla mnie naturalnym środowiskiem testowym: zanim jakiekolwiek szkolenie zaproponuję Wam, upewniam się wśród osób pracujących na co dzień w branży ISP, że jest to szkolenie skrojone właśnie dla Was.
NASZE SZKOLENIA dedykowane dla ISP
Argumentacja, czyli dlaczego nasze usługi są lepsze od innych
Argumentacja, czyli cała gama narzędzi do tego, aby odważnie wejść w proces sprzedażowy w branży ISP. Nie będzie tutaj pustej teorii sprzedażowej, którą znacie z książek, ale czysta wiedza techniczna przekazana w bardzo prosty i czytelny sposób! Dzięki temu swobodnie i z dużą pewnością siebie będziecie w stanie poradzić sobie z każdą obiekcją, że „konkurencja ma taniej”. Szkolenie w wersji warsztatowej (80% praktyki ISP) pozwoli Wam już następnego dnia wdrożyć rozwiązania przydatne przy: sprzedaży nowych usług, dosprzedaży i przedłużeniach, a także przy wypowiedzeniach.
Mistrzowska sprzedaż usług telekomunikacyjnych
Podczas tego warsztatu weźmiemy na tapetę słynne „badanie potrzeb” i zastanowimy się, czy na pewno chodzi o zestaw odpowiednich pytań, czy jednak o wykreowanie odpowiedniej potrzeby u klienta. Przeanalizujemy też nasze rozmowy i pytania, które zadajemy w trakcie rozmowy z klientem, aby świadomie nimi zarządzać i zadawać je w odpowiedniej kolejności, co pozwoli nam na zwiększenie efektywności. Pod lupę też weźmiemy nasze oferty i wypracujemy scenariusze rozmów, które pozwolą nam sprzedawać drogo i drożej.
ZA DROGO - czyli obiekcje i nasze przekonania
Za drogo”, „konkurencja ma taniej”, „inni mają lepsze oferty” itp. to właśnie te określenia, z którymi się zmierzymy i tak długo będziemy siedzieć w sali szkoleniowej, aż każdy uczestnik nie będzie miał pewności, że wie, jak sobie z tymi obiekcjami radzić. ;-) Ten moduł jest dostępny tylko dla osób, które uczestniczyły co najmniej w Module 1., a najlepiej w Module 1. i 2. Podczas tego warsztatu zastanowimy się, co tak naprawdę jest ważne dla naszych klientów i jak możemy im uświadomić, że nasza oferta i nasze usługi są tym, czego właśnie potrzebują - bez względu na cenę.
Przedłużenia - czyli jak to robić, aby sprzedawać drożej
Umowy terminowe to gwarant bezpieczeństwa dla naszego biznesu, ale też trudny obowiązek kontaktu z klientem co rok lub co 2 lata. Podczas warsztatu przeanalizujemy różne rozmowy przedłużeniowe, które pozwolą nam z nich wyciągnąć wnioski - co decyzuje o sukcesie w sprzedaży, a co blokuje naszych klientów. Zastanowimy się nad kluczowymi elementami każdej rozmowy a także wypracujemy własne scenariusze rozmów.
Wypowiedzenia, windykacja i terminowe płatności
Trudne tematy nie są nam straszne i ten warsztat pozwala zmierzyć się z tematami, które w naszej pracy nie są najprzyjemniejsze. To, że poznanie powodu wypowiedzenia jest kluczowe, nie podlega wątpliwości, dlatego przeanalizujemy wspólnie wszystkie elementy, które mogą skutkować wypowiedzeniem umowy. Nauczymy się swobodnie z klientem o tym rozmawiać oraz upewnimy się, że jako firma zrobiliśmy wszystko, aby zadbać o odpowiednią jakość oferty i usług. Wypracujemy również metody wspomagające terminowe płatności u klientów, a także spojrzymy na procedury windykacyjne na gruncie PKE zarówno w trakcie trwania umowy, jak i po jej zakończeniu
Obsługa klienta przez pracowników technicznych
Kto odpowiada za pierwsze wrażenie u klienta: pracownik BOK czy serwisant/monter na miejscu? To odwieczne pytanie weźmiemy na tapet i pokażemy, że ważniejsza od odpowiedzi na nie, jest spójność w komunikacji z klientem i pełna współpraca na linii BOK - dział techniczny. Zmierzymy się z najczęstszymi rozbieżnościami w komunikacji pomiędzy działami, asertywnością, a także wypracujemy standardy rozmów i obsługi klienta, które pomoże nam w codziennej pracy i które będzie można wdrożyć od razu po powrocie do firmy.
Stres, poczucie własnej wartości i asertywność w sprzedaży oraz obsłudze klienta
Ten warsztat choć mocno osadzony w naszych telekomunikacyjnych realiach, jest znakomitą podróżą wgłąb siebie, by móc codziennie asertywnie radzić sobie z trudnymi sytuacjami, stresem i presją czasu. Bazując na metodzie RTZ Maxie C. Maultsby’ego jr nauczymy się pracować nad naszymi przekonaniami, aby dodały nam dokładnie tego, czego w danej chwili potrzebujemy i jakie emocje będą naszym wsparciem: spokój, pewności siebie, dystans, poczucie własnej wartości i wiele, wiele innych.
Motywacja, komunikacja i rekrutacja na miarę trzeciej dekady XXI wieku
To szkolenie jest świetnym laboratorium dla osób odpowiedzialnych za zespół, a więc dla liderów, których codziennością jest dbanie o atmosferę w firmie, motywację do pracy, a także realizowanie celów. Weźmiemy na tapet kwestie budowania zespołów, automotywację naszych współpracowników oraz temat rekrutacji: od napisania ogłoszenia, przez jego publikację, aż po rozmowę kwalifikacyjną i decyzję o zatrudnieniu tej, a nie innej osoby.
Sprzedaż usług telewizyjnych, czyli storytelling w najwyższym wydaniu
Zapewne wiele razy słyszeliście, że sprzedaż to sprzedaż i nie ma znaczenia, czy sprzedajecie pralki, materace, internet czy wycieczki zagraniczne, bo mechanizmy sprzedaży są takie same. Bo to jest prawda! Dlatego podczas tego warsztatu nie będziemy skupiać się na tych mechanizmach i dobrych praktykach sprzedaży, lecz zrozumiemy o co warto zadbać przy sprzedaży telewizji oraz stworzymy gotowe materiały, które będziemy mogli wykorzystać już następnego dnia po szkoleniu
Efektywna komunikacja, czyli typy osobowości w sprzedaży
Ten warsztat potrafi zmienić życie niejednej osoby. Choć celem szkolenia jest wypracowanie metod efektywnej komunikacji z różnymi typami osobowości naszych klientów: rozpoznawanie różnic, znajdowanie odpowiednich narzędzi oraz nasza adaptacja, to największą jego wartością jest fascynująca podróż wgłąb siebie. Doświadczymy różnych poziomów percepcyjnych, różnic w postrzeganiu tych samych rzeczy i sytuacji, a także nauczymy się mądrze wykorzystywać to w naszej codziennej pracy. Jako akredytowany trener i konsultant metody Insights Discovery biorę pełną odpowiedzialność za wprowadzenie grupy do tego narzędzia, bez uproszczeń i krzywdzących łatek przyklejanych innym osobom, które bardziej dzielą niż łączą.
Asertywne zarządzanie sobą w czasie i skuteczne metody realizacji celów
„Nie mam czasu” to jedno z tych określeń, z którymi lubię polemizować. „Każdy z nas ma dokładnie tyle samo czasu; 24 godziny na dobę” - tym zdaniem rozpoczynam dyskusję z wszystkimi zabieganymi osobami, które gonią własny ogon. Podczas warsztatu zmierzymy się z naszą branżową codziennością; z dużymi celami do realizacji i jeszcze większymi pożarami, które nam skutecznie zaburzają plan dnia. Skupimy się na tych narzędziach i metodach, które będą wsparciem dla nas i naszych współpracowników każdego dnia.
Konflikty, zaangażowanie, motywacja
Zdecydowanie zamiast szkoleń z „rozwiązywania konfliktów” wolę szkolenia z „efektywnej komunikacji”, bo lepiej zapobiegać niż leczyć. Jednak konflikt jest nieodzownym elementem każdej relacji i dobrze zarządzany może stać się fantastycznym narzędziem do wzmocnienia zaangażowania w naszym zespole. Podczas szkolenia nie tylko nauczymy się więc rozwiązywać konflikty czy odpowiednio reagować w sytuacjach konfliktowych, lecz także zrozumiemy samą naturę konfliktu, by nią odpowiednio zarządzać. Omówimy też 5 dysfunkcji pracy zespołowej Patrica Lencioniego, aby w trakcie warsztatu wypracować sobie własne metody efektywnej pracy z zespołem.
Sposób prowadzenia zajęć
Każde z powyższych szkoleń planowane jest na 1 dzień szkoleniowy, 7 godzin.
Forma zajęć jest warsztatowa: 80% praktyki, 20% teorii, 100% osadzenia w branży ISP