top of page

SZKOLENIA DLA ISP

Przed Wami kilkanaście modułowych szkoleń, które pozwolą Wam sukcesywanie zwiększać kompetencje Wasze i Waszego zespołu. Wszystkie prowadzone przez trenera z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży ISP, prezesa dwóch spółek telekomunikacyjnych, czyli Monikę Kosińską.

Znajdziesz tu takie szkolenia jak:

  • Mistrzowska sprzedaż usług telekomunikacyjnych

  • Argumentacja, czyli dlaczego nasz internet jest lepszy od innych

  • ZA DROGO - czyli obiekcje i nasze przekonania

  • Przedłużenia - czyli jak to robić, aby sprzedawać drożej

  • Wypowiedzenia, windykacja i terminowe płatności

  • Obsługa klienta przez pracowników technicznych

  • Stres, poczucie własnej wartości i asertywność

  • Motywacja, komunikacja i rekrutacja

  • Sprzedaż usług telewizyjnych, czyli storytelling

  • Efektywna komunikacja, czyli typy osobowości w sprzedaży

  • Asertywne zarządzanie sobą w czasie i skuteczne metody realizacji celów

  • Konflikty, zaangażowanie, motywacja

monika_wizerunkowe040_web.jpg
TRENER SPRZEDAŻY NA ABONAMENT

Potrzebujesz osoby, która będzie dbała o jakość prowadzonych rozmów w Twojej firmie? Od dziś zrobimy to za Ciebie! Oferujemy regularne godzinne lub dwugodzinne szkolenia wewnętrzne, oparte na odsłuchach rozmów Twoich pracowników, aby doskonalili swój warsztat i zwiększali skuteczność sprzedaży jakościową i ilościową. Dzięki rozwiązaniu na abonament i na godziny masz najlepszy zwrot z tej inwestycji.

SZKOLENIE MISTRZOWSKA SPRZEDAŻ

Program szkolenia:

 

1. dzień skupiony jest na tym, by omówić:

  • niezbędne elementy każdej sprzedaży (analiza na podstawie filmu), dobre praktyki, co się sprawdza, co się nie sprawdza

  • przygotowanie do sprzedaży, oferta - case study,

  • argumentacja, dlaczego warto wybrać naszą firmę i naszą usługę

  • warsztat budowy argumentacji


2. dzień:

  • mamy argumenty, to jak ich użyć? - case study + odsłuchy

  • pokonywanie obiekcji: w tym ZA DROGO, CHCĘ TANIEJ

  • zamykanie sprzedaży,

  • motywacja do pracy i własne przekonania o sprzedaży, ile klient chce/może/powinien zapłacić

  • przedłużenia z obroną ceny, szczególnie w dobie inflacji

Projekt bez nazwy.png
SZKOLENIA SPRZEDAŻOWE

Absolutny hit w naszej firmie, najchętniej wybierana opcja zarówno dla świeżo zatrudnionych osób, jak i dla osób wiele lat już pracujących. Dlaczego? Dlatego, że podczas tego szkolenia nie ma nudnych slajdów, tylko wspólnie wypracowujemy schematy, które najlepiej będą się sprawdzać w Waszej firmie. 

Projekt bez nazwy (2)_edited.jpg
Szkolenia tematyczne 

Przedłużenia z obroną ceny, obsługa "trudnego klienta", obsługa klienta przez osoby techniczne, dosprzedaż, praca w stresie, zarządzanie sobą w czasie i wiele innych to nasze hity szkoleniowe. Podczas tych szkoleń nie wieje nudą, a forma warsztatowa sprawia, że wynosi się z nich maksimum wiedzy, kompetencji i umiejętności.

Projekt bez nazwy (1)_edited.jpg
COACHING - najlepsze wsparcie

Nikt z nas nie rodzi się z zestawem umiejętności do prowadzenia firmy, zespołu czy działu. Pewnych kompetencji po prostu trzeba się nauczyć, a proces coachingowy jest świetnym narzędziem do tego, aby tę wiedzę zacząć wdrażać w praktyce. Dzięki regularnym spotkaniom co 2-3 tygodnie menedżer uczy się wyznaczania i realizacji celów, wdraża zmiany w swojej pracy i uczy się samodzielności w podejmowaniu decyzji oraz doświadcza ich konsekwencji. Pod okiem doświadczonego coacha wyciąga z nich wnioski i buduje sobie swój zestaw narzędzi do codziennej pracy.

DESEVEN Monika Kosińska

Najlepsze wsparcie rozwojowe dla ISP

Jesteśmy dla Was stacjonarnie w Bielsku-Białej oraz online.

Z przyjemnością przyjedziemy też do Was - choćby na koniec świata ;-) 

Masz pytania? Zadzwoń +48607254711

© 2025

  • LinkedIn
  • Facebook
bottom of page