
Nasze szkolenia. Twój sukces.
SZKOLENIA DLA ISP
Przed Wami kilkanaście modułowych szkoleń, które pozwolą Wam sukcesywanie zwiększać kompetencje Wasze i Waszego zespołu. Wszystkie prowadzone przez trenera z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży ISP, prezesa dwóch spółek telekomunikacyjnych, czyli Monikę Kosińską.
Znajdziesz tu takie szkolenia jak:
-
Mistrzowska sprzedaż usług telekomunikacyjnych
-
Argumentacja, czyli dlaczego nasz internet jest lepszy od innych
-
ZA DROGO - czyli obiekcje i nasze przekonania
-
Przedłużenia - czyli jak to robić, aby sprzedawać drożej
-
Wypowiedzenia, windykacja i terminowe płatności
-
Obsługa klienta przez pracowników technicznych
-
Stres, poczucie własnej wartości i asertywność
-
Motywacja, komunikacja i rekrutacja
-
Sprzedaż usług telewizyjnych, czyli storytelling
-
Efektywna komunikacja, czyli typy osobowości w sprzedaży
-
Asertywne zarządzanie sobą w czasie i skuteczne metody realizacji celów
-
Konflikty, zaangażowanie, motywacja

TRENER SPRZEDAŻY NA ABONAMENT
Potrzebujesz osoby, która będzie dbała o jakość prowadzonych rozmów w Twojej firmie? Od dziś zrobimy to za Ciebie! Oferujemy regularne godzinne lub dwugodzinne szkolenia wewnętrzne, oparte na odsłuchach rozmów Twoich pracowników, aby doskonalili swój warsztat i zwiększali skuteczność sprzedaży jakościową i ilościową. Dzięki rozwiązaniu na abonament i na godziny masz najlepszy zwrot z tej inwestycji.
SZKOLENIE MISTRZOWSKA SPRZEDAŻ
Program szkolenia:
1. dzień skupiony jest na tym, by omówić:
-
niezbędne elementy każdej sprzedaży (analiza na podstawie filmu), dobre praktyki, co się sprawdza, co się nie sprawdza
-
przygotowanie do sprzedaży, oferta - case study,
-
argumentacja, dlaczego warto wybrać naszą firmę i naszą usługę
-
warsztat budowy argumentacji
2. dzień:
-
mamy argumenty, to jak ich użyć? - case study + odsłuchy
-
pokonywanie obiekcji: w tym ZA DROGO, CHCĘ TANIEJ
-
zamykanie sprzedaży,
-
motywacja do pracy i własne przekonania o sprzedaży, ile klient chce/może/powinien zapłacić
-
przedłużenia z obroną ceny, szczególnie w dobie inflacji

SZKOLENIA SPRZEDAŻOWE
Absolutny hit w naszej firmie, najchętniej wybierana opcja zarówno dla świeżo zatrudnionych osób, jak i dla osób wiele lat już pracujących. Dlaczego? Dlatego, że podczas tego szkolenia nie ma nudnych slajdów, tylko wspólnie wypracowujemy schematy, które najlepiej będą się sprawdzać w Waszej firmie.
_edited.jpg)
Szkolenia tematyczne
Przedłużenia z obroną ceny, obsługa "trudnego klienta", obsługa klienta przez osoby techniczne, dosprzedaż, praca w stresie, zarządzanie sobą w czasie i wiele innych to nasze hity szkoleniowe. Podczas tych szkoleń nie wieje nudą, a forma warsztatowa sprawia, że wynosi się z nich maksimum wiedzy, kompetencji i umiejętności.
_edited.jpg)
COACHING - najlepsze wsparcie
Nikt z nas nie rodzi się z zestawem umiejętności do prowadzenia firmy, zespołu czy działu. Pewnych kompetencji po prostu trzeba się nauczyć, a proces coachingowy jest świetnym narzędziem do tego, aby tę wiedzę zacząć wdrażać w praktyce. Dzięki regularnym spotkaniom co 2-3 tygodnie menedżer uczy się wyznaczania i realizacji celów, wdraża zmiany w swojej pracy i uczy się samodzielności w podejmowaniu decyzji oraz doświadcza ich konsekwencji. Pod okiem doświadczonego coacha wyciąga z nich wnioski i buduje sobie swój zestaw narzędzi do codziennej pracy.