Już 11 października 2021 online 3-dniowe warsztaty szkoleniowe, prowadzone nie przez nudnego szkoleniowca, lecz przez wieloletniego pracownika BOK jednego z ISP, dziś prezesa zarządu, zawierające najważniejsze informacje niezbędne do efektywnej pracy i sprzedaży w naszych biurach oraz przykłady sytuacji, z którymi każdy z nas boryka się na co dzień. Rekomendacje tych szkoleń mówią same za siebie: http://www.deseven.pl/rekomendacje oraz https://www.facebook.com/pg/desevenpl/reviews.

Program warsztatów zawiera:
Warsztat 1.: Psychologię doskonałej obsługi klienta
Warsztat 2.: Efektywne badanie potrzeb
Warsztat 3.: Sprawne pokonywanie obiekcji i zwiększenie sprzedaży

Uczestnicy szkoleń poznają:


  • zwroty, których nie należy używać oraz te, którymi możemy je zastąpić
  • język cech, zalet, korzyści
  • schemat przyjęcia zlecenia serwisowego
  • że wypowiedzenie to sposób na... przedłużenie umowy i podniesienie abonamentu
A także nauczą się:

  • Jak skutecznie dochodzić do prawdziwych potrzeb klienta?
  • Jak skutecznie budować silne relacje z klientem?
  • Jak sprawić, aby klient czuł, że to on sam chce od nas kupić?
  • Jak zmniejszyć ilość obiekcji?
  • Jak reagować na stwierdzenia:
    1. Ta cena jest zbyt wysoka
    2. Chcę światłowód (gdy macie tylko wifi)
    3. Chcę łącze gwarantowane (gdy takiego w danej lokalizacji lub zakresie cenowym nie macie)
    4. Wolę internet mobilny, LTE
    5. Wolę mieć 3 usługi u jednego operatora
    6. Muszę się zastanowić
    7. Konkurencja ma taniej
W ramach warsztatów:

  • trenujemy sprzedaż usług internetowych i telewizyjnych
  • stworzymy wspólnie schemat rozmowy
  • poznamy sposoby finalizacji sprzedaży
  • nauczymy się sprzedawać więcej i o większej wartości


DLA KOGO?


  • pracowników biur obsługi klienta lokalnych ISP, MiŚOT
  • pracowników ISP, MiŚOT pracujących w terenie, zajmujących się przedłużeniami i nowymi umowami
  • właścicieli firm, którzy zajmują się sprzedażą usług
  • pracowników technicznych, którzy chcą wzbogacić swoją pracę o elementy sprzedażowe

Szkolenie będzie miało postać warsztatową, mocno osadzaną w realiach ISP, na którym uczestnicy nabędą umiejętności i wiedzę w zakresie:

  • jak skutecznie badać potrzeby,
  • przygotowania do sprzedaży,
  • pokonywania obiekcji,
  • zamykania sprzedaży,

Skupiamy się bardzo mocno na kilku aspektach:
  1. Zmianie postaw.
  2. Zmianie przekonań.
  3. Radzenia sobie w trudnych sytuacjach (trudny klient, stres).
  4. Budowania argumentacji sprzedażowej.

Aby zrealizować pkt. 1 i 2, to potrzebujemy właśnie min. 3 dni szkoleniowe, dlatego u nas nie ma krótszych szkoleń wstępnych. W przypadku szkoleń 1-2 dniowych nie ma przestrzeni czasowej na zmianę postaw i przekonań, a jedynie na przekazanie wiedzy, którą znamy ze szkoły w postaci: ZZZ - Zakuć, Zaliczyć, Zapomnieć. A to zdecydowanie nie jest efekt, na którym nam zależy. Nam zależy na tym, aby uczestnicy szkolenia zrozumieli, co jest ważne w sprzedaży, w obsłudze, w przedłużeniach; aby wypracowali swoje własne rozwiązania, z którymi będą się utożsamiać i będą je stosować.


PLAN SZKOLENIA:

  • Etapy sprzedaży - rola przygotowania - analiza, warsztat
  • Język cech, zalet, korzyści - z rozpisaniem usług, technologii oferowanych przez firmę w celu wypracowania argumentacji sprzedażowej , przeciwdziałaniu pojawienia się obiekcji, argumentowania cen - warsztat w grupach + prezentacja
  • Badanie potrzeb:
    • lista konkretnych pytań do sprzedaży net, tv - praca w grupach + ustalenie priorytetów,
    • omówienie ryzykownych pytań,
    • lejek sprzedaży;
    • odsłuchy rozmów,
    • schemat rozmowy "idealnej"
  • Komunikacja wspierająca dobrą relację z klientem + odsłuchy - warsztat
  • Pokonywanie obiekcji - ćwiczenie, warsztat, odsłuchy
  • Argument ceny - warsztat, konsekwencje obniżania cen, cross selling, up selling, przedłużenia + ofertowanie
  • Wypowiedzenia - odsłuchy + warsztat z wypracowaniem metody reakcji na wypowiedzenia
  • Metoda 20P - Trudny klient - dyskusja
Jak widać - większość jest związana z pracą w grupach, metoda warsztatowa, podparta odpowiednimi teoriami i mechanizmami sprzedaży/obsługi, a także będąca wynikiem wieloletniej pracy w branży; całość jest prowadzona wg cyklu Kolba, który jest obecnie uznawany za najbardziej efektywny sposób uczenia się osób dorosłych.

CO ZAPEWNIMY?
  • przyjazną atmosferę,
  • formę warsztatową, by jak najlepiej przyswoić wiedzę
  • pozytywną energię,
  • wymianę doświadczeń,
  • realne przykłady z naszego podwórka
  • inspirujące rozmowy.

Z CZYM WRÓCISZ DO FIRMY?
  • z pokładami nowej energii do działania,
  • wiedzą, jak radzić sobie z trudnym klientem,
  • umiejętnościami przeprowadzenia dobrej sprzedaży,
  • wiedzą, jak zmniejszyć liczbę wypowiedzeń,
  • umiejętnością sprzedaży wyższych abonamentów,
  • kompletem materiałów poszkoleniowych do natychmiastowego wykorzystania w firmie.

TRENER:
Monika Kosińska - właściciel i prezes zarządu KOLNET sp. z o.o. (ISP/MiŚOT ze Śląska), dyplomowany trener biznesu, coach.


LICZBA MIEJSC:
15

CZAS I MIEJSCE:
11, 12, 13 października 2021
online - na platformie ZOOM

CENA:
  • dla członków EPIX / MiŚOT z aktywnym EPID cena promocyjna: 449 zł netto / 1 dzień / 1 os.
  • dla kolejnego osoby z jednej firmy: dodatkowy rabat 18%
  • cena standardowa: 830 zł netto / 1 dzień / 1 os.

Do zobaczenia na warsztatach!
prev next