- pracowników biur obsługi klienta lokalnych ISP, MiŚOT
- pracowników ISP, MiŚOT pracujących w terenie, zajmujących się przedłużeniami i nowymi umowami
- właścicieli firm, którzy zajmują się sprzedażą usług
- pracowników technicznych, którzy chcą wzbogacić swoją pracę o elementy sprzedażowe
Szkolenie będzie miało postać warsztatową, mocno osadzaną w realiach ISP, na którym uczestnicy nabędą umiejętności i wiedzę w zakresie:
- jak skutecznie badać potrzeby,
- przygotowania do sprzedaży,
- pokonywania obiekcji,
- zamykania sprzedaży,
Skupiamy się bardzo mocno na kilku aspektach:
- Zmianie postaw.
- Zmianie przekonań.
- Radzenia sobie w trudnych sytuacjach (trudny klient, stres).
- Budowania argumentacji sprzedażowej.
Aby zrealizować pkt. 1 i 2, to potrzebujemy właśnie min. 3 dni szkoleniowe, dlatego u nas nie ma krótszych szkoleń wstępnych. W przypadku szkoleń 1-2 dniowych nie ma przestrzeni czasowej na zmianę postaw i przekonań, a jedynie na przekazanie wiedzy, którą znamy ze szkoły w postaci: ZZZ - Zakuć, Zaliczyć, Zapomnieć. A to zdecydowanie nie jest efekt, na którym nam zależy. Nam zależy na tym, aby uczestnicy szkolenia zrozumieli, co jest ważne w sprzedaży, w obsłudze, w przedłużeniach; aby wypracowali swoje własne rozwiązania, z którymi będą się utożsamiać i będą je stosować.
PLAN SZKOLENIA:
- Etapy sprzedaży - rola przygotowania - analiza, warsztat
- Język cech, zalet, korzyści - z rozpisaniem usług, technologii oferowanych przez firmę w celu wypracowania argumentacji sprzedażowej , przeciwdziałaniu pojawienia się obiekcji, argumentowania cen - warsztat w grupach + prezentacja
- Badanie potrzeb:
- lista konkretnych pytań do sprzedaży net, tv - praca w grupach + ustalenie priorytetów,
- omówienie ryzykownych pytań,
- lejek sprzedaży;
- odsłuchy rozmów,
- schemat rozmowy "idealnej"
- Komunikacja wspierająca dobrą relację z klientem + odsłuchy - warsztat
- Pokonywanie obiekcji - ćwiczenie, warsztat, odsłuchy
- Argument ceny - warsztat, konsekwencje obniżania cen, cross selling, up selling, przedłużenia + ofertowanie
- Wypowiedzenia - odsłuchy + warsztat z wypracowaniem metody reakcji na wypowiedzenia
- Metoda 20P - Trudny klient - dyskusja
CO ZAPEWNIMY?
- przyjazną atmosferę,
- formę warsztatową, by jak najlepiej przyswoić wiedzę
- pozytywną energię,
- wymianę doświadczeń,
- realne przykłady z naszego podwórka
- inspirujące rozmowy.
Z CZYM WRÓCISZ DO FIRMY?
- z pokładami nowej energii do działania,
- wiedzą, jak radzić sobie z trudnym klientem,
- umiejętnościami przeprowadzenia dobrej sprzedaży,
- wiedzą, jak zmniejszyć liczbę wypowiedzeń,
- umiejętnością sprzedaży wyższych abonamentów,
- kompletem materiałów poszkoleniowych do natychmiastowego wykorzystania w firmie.
TRENER:
Monika Kosińska - właściciel i prezes zarządu KOLNET sp. z o.o. (ISP/MiŚOT ze Śląska), dyplomowany trener biznesu, coach.
LICZBA MIEJSC:
15
CZAS I MIEJSCE:
21,22,23 kwietnia 2021r. (pozostało: 0 miejsc)
oraz 18, 19, 20 maja 2021 (pozostało: 9 miejsc)
online
CENA:
- dla członków EPIX / MiŚOT z aktywnym EPID cena promocyjna: 449 zł netto / 1 dzień / 1 os.
- dla kolejnego osoby z jednej firmy: dodatkowy rabat 18%
- cena standardowa: 830 zł netto / 1 dzień / 1 os.
Do zobaczenia na warsztatach!