DLA KOGO?

  • pracowników biur obsługi klienta lokalnych ISP, MiŚOT
  • pracowników ISP, MiŚOT pracujących w terenie, zajmujących się przedłużeniami i nowymi umowami
  • właścicieli firm, którzy zajmują się sprzedażą usług
  • pracowników technicznych, którzy chcą wzbogacić swoją pracę o elementy sprzedażowe

Szkolenie będzie miało postać warsztatową, mocno osadzaną w realiach ISP, na którym uczestnicy nabędą umiejętności i wiedzę w zakresie:

  • jak skutecznie badać potrzeby,
  • przygotowania do sprzedaży,
  • pokonywania obiekcji,
  • zamykania sprzedaży,

Skupiamy się bardzo mocno na kilku aspektach:
  1. Zmianie postaw.
  2. Zmianie przekonań.
  3. Radzenia sobie w trudnych sytuacjach (trudny klient, stres).
  4. Budowania argumentacji sprzedażowej.

Aby zrealizować pkt. 1 i 2, to potrzebujemy właśnie min. 3 dni szkoleniowe, dlatego u nas nie ma krótszych szkoleń wstępnych. W przypadku szkoleń 1-2 dniowych nie ma przestrzeni czasowej na zmianę postaw i przekonań, a jedynie na przekazanie wiedzy, którą znamy ze szkoły w postaci: ZZZ - Zakuć, Zaliczyć, Zapomnieć. A to zdecydowanie nie jest efekt, na którym nam zależy. Nam zależy na tym, aby uczestnicy szkolenia zrozumieli, co jest ważne w sprzedaży, w obsłudze, w przedłużeniach; aby wypracowali swoje własne rozwiązania, z którymi będą się utożsamiać i będą je stosować.


PLAN SZKOLENIA:

  • Etapy sprzedaży - rola przygotowania - analiza, warsztat
  • Język cech, zalet, korzyści - z rozpisaniem usług, technologii oferowanych przez firmę w celu wypracowania argumentacji sprzedażowej , przeciwdziałaniu pojawienia się obiekcji, argumentowania cen - warsztat w grupach + prezentacja
  • Badanie potrzeb:
    • lista konkretnych pytań do sprzedaży net, tv - praca w grupach + ustalenie priorytetów,
    • omówienie ryzykownych pytań,
    • lejek sprzedaży;
    • odsłuchy rozmów,
    • schemat rozmowy "idealnej"
  • Komunikacja wspierająca dobrą relację z klientem + odsłuchy - warsztat
  • Pokonywanie obiekcji - ćwiczenie, warsztat, odsłuchy
  • Argument ceny - warsztat, konsekwencje obniżania cen, cross selling, up selling, przedłużenia + ofertowanie
  • Wypowiedzenia - odsłuchy + warsztat z wypracowaniem metody reakcji na wypowiedzenia
  • Metoda 20P - Trudny klient - dyskusja
Jak widać - większość jest związana z pracą w grupach, metoda warsztatowa, podparta odpowiednimi teoriami i mechanizmami sprzedaży/obsługi, a także będąca wynikiem wieloletniej pracy w branży; całość jest prowadzona wg cyklu Kolba, który jest obecnie uznawany za najbardziej efektywny sposób uczenia się osób dorosłych.

CO ZAPEWNIMY?
  • przyjazną atmosferę,
  • formę warsztatową, by jak najlepiej przyswoić wiedzę
  • pozytywną energię,
  • wymianę doświadczeń,
  • realne przykłady z naszego podwórka
  • inspirujące rozmowy.

Z CZYM WRÓCISZ DO FIRMY?
  • z pokładami nowej energii do działania,
  • wiedzą, jak radzić sobie z trudnym klientem,
  • umiejętnościami przeprowadzenia dobrej sprzedaży,
  • wiedzą, jak zmniejszyć liczbę wypowiedzeń,
  • umiejętnością sprzedaży wyższych abonamentów,
  • kompletem materiałów poszkoleniowych do natychmiastowego wykorzystania w firmie.

TRENER:
Monika Kosińska - właściciel i prezes zarządu KOLNET sp. z o.o. (ISP/MiŚOT ze Śląska), dyplomowany trener biznesu, coach.


LICZBA MIEJSC:
15

CZAS I MIEJSCE:
21,22,23 kwietnia 2021r. (pozostało: 0 miejsc)
oraz 18, 19, 20 maja 2021 (pozostało: 9 miejsc)
online

CENA:
  • dla członków EPIX / MiŚOT z aktywnym EPID cena promocyjna: 449 zł netto / 1 dzień / 1 os.
  • dla kolejnego osoby z jednej firmy: dodatkowy rabat 18%
  • cena standardowa: 830 zł netto / 1 dzień / 1 os.

Do zobaczenia na warsztatach!