Prowadzący: Monika Kosińska

Przygotowałam dla moich i Waszych pracowników 3 szkolenia, które moim zdaniem są niezbędne do efektywnej pracy i sprzedaży w naszych biurach branży ISP. Zapraszam na pojedyncze szkolenia, a także na pakiet wszystkich trzech szkoleń, aby w pełni wykorzystać wiedzę i materiały, które wzajemnie się uzupełniają.

Najbliższe szkolenia odbędą się 3 dni z rzędu jako zamknięty cykl szkoleniowy, w którym kursanci:

  • otrzymają materiały szkoleniowe teoretyczne
  • poznają mnóstwo przykładów z branży
  • odsłuchają ponad 30 rozmów do własnej analizy


Warsztat 1.: Psychologia doskonałej obsługi klienta

Poziom: podstawowy, średniozaawansowany

Czas trwania: 7h

Dla kogo: Szkolenie dedykowane pracownikom biura obsługi klienta, którzy chcą zrozumieć mechanizmy działające w sprzedaży. Dzięki dużej dawce teorii będzie to szkolenie idealne dla osób, które dopiero zaczynają pracować w sprzedaży; także dla tych, którzy pracują długo, lecz nie mieli wcześniej profesjonalnych szkoleń lub chcą sobie odświeżyć najważniejsze aspekty tej pracy. W ramach warsztatu poznamy:

  • 7 najczęstszych skarg klientów
  • jak zrobić dobre pierwsze wrażenie w sprzedaży
  • aktywne słuchanie
  • warsztat efektywnej komunikacji
  • 17 błędów rozmowy
  • zwroty, których nie należy używać oraz te, którymi możemy je zastąpić
  • język cech, zalet, korzyści
  • schemat przyjęcia zlecenia serwisowego
  • wypowiedzenie jako sposób na... przedłużenie umowy i podniesienie abonamentu?
  • sztuka pisania maili
  • wzorcowe odpowiadanie na zamówienia

Warsztat 2.: Efektywne badanie potrzeb

Poziom: średniozaawansowany, zaawansowany

Czas trwania: 7h 

Dla kogo: dla osób, które ukończyły szkolenie Psychologia doskonałej obsługi klienta oraz dla wszystkich pracowników, którzy są doświadczeni w sprzedaży i chcą zwiększyć efektywność w branży ISP. W ramach szkolenia poznamy odpowiedzi na pytania:

  • Jak skutecznie dochodzić do prawdziwych potrzeb klienta?
  • Jak skutecznie budować silne relacje z klientem?
  • Jak sprawić, aby klient czuł, że to on sam chciał od nas kupić?
  • Jak zmniejszyć ilość obiekcji?
  • Na czym polega efektywna komunikacja?
  • Jakie są najczęstsze błędy badania potrzeb?


A także przyswoimy sobie:

  • 6 sposobów wywoływania emocji, aby klient kupił chętniej
  • cross-selling i up-selling
  • czym różni się słuchanie od pseudo-słuchania
  • 4 najczęstsze bariery komunikacyjne
  • 6 sposobów na pozytywne wrażenie
  • jak skupić uwagę rozmówcy
  • budowaniu relacji długofalowych
  • pytania otwarte i zamknięte i ich znaczenie w sprzedaży


Warsztat 3.: Sprawne pokonywanie obiekcji i zwiększenie sprzedaży

Poziom: średniozaawansowany, zaawansowany

Czas trwania: 7h

Dla kogo: dla osób, które ukończyły warsztat Efektywnego badania potrzeb oraz wszystkich, którzy chcą doskonalić umiejętności sprzedaży w zakresie pokonywania obiekcji.

W ramach szkolenia poruszymy:

  • Sprawdzone sposoby na "trudnego klienta"
  • Czego boi się klient względem sprzedawcy?
  • Co możesz zrobić, aby wzbudzić zaufanie?
  • Jak przygotować się na obiekcje
  • Najczęstsze obiekcje: cena, konkurencja i inne
  • Jak reagować na stwierdzenia:
    1. Ta cena jest zbyt wysoka
    2. Chcę światłowód (gdy macie tylko wifi)
    3. Chcę łącze gwarantowane (gdy takiego nie macie)
    4. Wolę internet mobilny, LTE
    5. Wolę mieć 3 usługi u jednego operatora
    6. Muszę się zastanowić
    7. Muszę porozmawiać z mężem

W ramach warsztatu:

  • trenujemy sprzedaż usług internetowych i telewizyjnych
  • stworzymy wspólnie schemat rozmowy
  • poznamy sposoby finalizacji sprzedaży
  • nauczymy się sprzedawać więcej i o większej wartości

Dzięki formie warsztatowej przygotujemy argumenty do natychmiastowego użycia w biurze.


Dlaczego warto?

  • jest to szkolenie przygotowane przez ISP z myślą o ISP
  • będziemy odsłuchiwać realne rozmowy, które odbyły się w firmie KOLNET lub podczas innych szkoleń
  • szanuję Wasze pieniądze i czas Waszych pracowników! Nie liczcie więc na to, że tematy omówimy po łebkach i skończymy szkolenie 3 godziny wcześniej. Jeśli materiał przerobimy szybciej niż zakładam czasowo - uczestnicy poznają jeszcze więcej nowych przykładów, odsłuchają jeszcze więcej rozmów i przeanalizuję z nimi dodatkowe aspekty pracy w BOK i sprzedaży, które przewidziane są na dalsze cykle szkoleniowe
  • opracujemy wzorce odpowiedzi na najczęstsze pytania i obiekcje klientów
  • warsztaty stanowią uzupełniający się ciąg szkoleń, dzięki czemu uczestnik wychodzi z kompletną wiedzą i przykładami, które może wdrożyć od razu następnego dnia
  • po szkoleniu przez 30 dni jestem dostępna dla uczestników pod mailem, aby dodatkowo wspierać ich i odpowiadać na wszelkie pytania i niejasności

Na każdym ze szkoleń planuję mieć 16-20 uczestników. Zachęcam więc do wysłania do mnie formularza poniżej jak najszybciej, w którym proszę Was o podanie:

  • ilości uczestników (i czy jesteście w EPIX --> jeśli nie, to napiszcie - coś wymyślimy, by było taniej)
  • numeru telefonu, emaila kontaktowego
  • danych do FV

Zapisujcie się - będzie fajnie i gwarantuję Wam, że będziecie zadowoleni!