Wybitny psycholog Carl Gustav Jung opisał trzy wymiary osobowości: ekstrawersja-introwersja, myślenie-uczucia i intuicja-doznanie. Korzystając z jego dorobku, zapraszamy Was na szkolenie, które dedykowane jest dla osób, które już mają doświadczenie w sprzedaży i które zastanawiają się, dlaczego na jednych klientów te same argumenty działają, a dla innych są one zupełnie nieistotne. Podczas warsztatu:
- poznamy naszą percepcję rzeczywistości
- nauczymy się rozpoznawać typy osobowości naszych rozmówców
- doświadczymy komunikacji z typem antagonistycznym
- dopasujemy argumenty sprzedażowe do wszystkich typów osobowości

Kiedy?
12 marca 2019, w godz. 9:00-16:00

Gdzie?
Czechowice-Dziedzice

Dla kogo:
pracownicy MiŚOT, handlowcy, pracownicy BOK, właściciele, zarząd

Cena promocyjna dla MiŚOT:
390 zł netto / osobę

Cena standardowa dla pozostałych:
990 zł netto / osobę.