Cześć!

Nazywam się Monika Kosińska i cieszę się, że jesteś na tej stronie.

Jestem praktykiem. Od kilkunastu lat ciągle jestem bezpośrednio związana ze sprzedażą i obsługą klienta. Na prowadzonych przeze mnie szkoleniach kładę większy nacisk do podawania przykładów z życia, ze swojej firmy niż do przekazywania czystej teorii, bo wiem, że tylko praktyka wpływa na nasze efekty w pracy.

Po co to robię? Abyście mogli sprzedawać więcej i skuteczniej; aby klienci czuli, że wybór Waszych usług jest dokładnie tym, co najlepiej spełnia ich oczekiwania; aby Wasi pracownicy potrafili poradzić sobie w każdej sytuacji.

Gdy rozpoczynałam tworzyć pierwsze biuro obsługi klienta, nie było dostępnych na rynku szkoleń dedykowanych dla branży ISP, przez co musiałam dostosować uniwersalne metody sprzedaży do naszej rzeczywistości. Dzięki tej pracy stworzyłam materiały do trzydniowego szkolenia teoretycznego z warsztatem praktycznym . Aby jeszcze lepiej nauczyć kursantów wykorzystania wiedzy, przygotowałam kolejny dzień warsztatowy oparty na odsłuchach rozmów i ich analizowaniu. Jedną z najważniejszych rzeczy w podnoszeniu jakości obsługi są regularne odsłuchy prowadzonych rozmów, dlatego tak dużą wagę przykładam do tego aspektu pracy każdego pracownika, aby złe nawyki nie miały pierwszeństwa nad wiedzą teoretyczną.

Kilka słów o mnie:

  • rozpoczęłam pracę w sprzedaży w wieku 17 lat
  • rzucona na głęboką wodę pracowałam wtedy dla Procter&Gamble czy ITI Neovision – w obu firmach zajmując się efektywną sprzedażą produktów dopiero wprowadzanych na rynek
  • broniąc się przed pracą w firmie rodzinnej, szukałam innych możliwości pracy, aby docelowo wrócić tam i wdrożyć metody, których nauczyłam się w innych firmach
  • początkowo byłam jedynym pracownikiem biura, więc doskonale znam specyfikę tej pracy od podszewki, dopiero z czasem zbudowałam zespół sprzedaży, którzy dziś liczy prawie 10 osób
  • ukończyłam filologię polską i nigdy nie przypuszczałam, że będzie mieć to tak duży wpływ na moją drobiazgowość w procesie komunikacji i formy kontaktu z klientem
  • nadal czynnie uczestniczę w życiu biura obsługi, rekrutacjach i procesach szkoleniowych nowych osób, pomimo pełnienia funkcji w zarządzie firmy
  • moją pasją jest rozwój osobisty i zawodowy, więc możecie często mnie spotkać jako uczestnika na różnych akademiach sprzedaży
  • miałam okazję opowiedzieć co nieco o swojej pracy w wywiadzie dla Telko.in - uwaga! długie! polecam wyłącznie dla wytrwałych ;-)


Chętnie odpowiem na wszystkie pytania, które chcesz mi zadać. Czekam na  Twoją wiadomość email! Odpowiem najpewniej w ciągu 24 godzin. :)